23 Eylül 2016 Cuma

BEYPAZARI – MUDURNU – GÖYNÜK SÜNNETGÖLÜ – ABANT – YEDİGÖLLER TURU

29-30 EKİM 2016 ( 1 GECE 2 GÜN )

1.GÜN : Beypazarı - Nallıhan – Mudurnu – Göynük – Sünnetgölü :

Sabah saat 07.30’da Sıhhiye Sezenler Sokak Atatürk Lisesi önünde buluşma ve hareket.Beypazarı İnözü Vadisinde alacağımız yöresel kahvaltı sonrası Nallıhan üzerinden Osmanlı döneminden kalma eserleri ile nam salmış olan Mudurnu’ya varıyoruz. Osmanlının ilk dönem eserlerinden olan Yıldırım Beyazıt Camii ve Hamamını geziyoruz.Mudurnu’daki gezimizi bakırcılar ve eski çarşıları gezerek tamamlıyoruz.Ardından bölgeye gelen ilk Türklerin yerleştiği, Fatih Sultan Mehmet’in hocası olan ve Pasteur’dan 400 sene önce mikrobu ilk bulan Akşemsettin’in memleketi Göynük’e hareket ediyoruz. Şehirde Akşemsettin Türbesini, Romalılar döneminden beri kullanılan hamamını ve 1923–24 yılları arasında İstiklal zaferimizin anısına yapılmış Zafer Kulesini aşağıdan fotoğraflama imkânını buluyoruz. Göynük gezimiz sonrası 820 m rakımdaki Sünnet Göl’e doğru devam ediyoruz. Göl kenarındaki otelimize yerleşme.Akşam yemeği ve konaklama DOĞAL YAŞAM OTEL’inde.

2.GÜN : Abant - Yedigöller (İncegöl –Nazlıgöl –Sazlıgöl –Kurugöl –Deringöl –Seringöl –Büyükgöl )
Sabah alacağımız kahvaltımızın ardından Abant üzerinden olağanüstü doğasıyla meşhur Yedigöller’e hareket ediyoruz.İncegöl, Nazlıgöl, Sazlıgöl, Kurugöl, Deringöl, Seringöl, Büyükgölün bulunduğu Yedigöller’de şelale ve Dilek Çeşmesi’ni doğa yürüyüşü yaparak geziyoruz. Yedigöller gezimizin ardından Büyük Göl’ün yanında alacağımız öğle yemeğimizde Mangal Keyfi yapıyoruz .Geçireceğimiz mükemmel dakikaların ardından vereceğimiz serbest zaman sonrası Ankara’ya hareket ediyoruz.Gerekli molalar sonrasında Ankara’ya varış.

KİŞİ BAŞI GEZİ ÜCRETİ : 290,00 TL

ÜCRETE DAHİL OLAN HİZMETLERİMİZ :
-          Lüks Araç ile Ulaşım
-          1.Gün Beypazarı İnözü Vadisinde Yöresel Kahvaltı
-          1 Gece Sünnetgölündeki DOĞAL YAŞAM OTELİNDE konaklama

ÜCRETE DAHİL OLMAYANLAR :
-          Müze ve Ören Yeri Giriş Ücretleri
-          Otelde Alınan İçecekler
-          1.Gün Öğle Yemeği